blog translate

Job Listings

recent posts

καιρός

23.5.10

Με ρυθμούς χελώνας τα έργα υποδομής

Αγγελιοφόρος, 23/05/2010

ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΑΣΙΟΥΛΑ
Σε αγώνα δρόμου πρέπει να αποδυθούν οι νέες διοικήσεις των εποπτευόμενων φορέων από τα υπουργεία στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύψουν το χαμένο έδαφος από την πολύμηνη καθυστέρηση στον ορισμό τους. Φορείς, όπως η Εγνατία οδός, το μετρό Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Ρυθμιστικού, το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και ο ΟΣΕ απέκτησαν διοικήσεις τους τελευταίους μήνες, με αποτέλεσμα μια σειρά από υποδομές ακόμη και δρομολογημένες να μείνουν πίσω...

Ζητήματα σημαντικών έργων πρέπει να επανεξεταστούν από τις νέες διοικήσεις και είτε να προωθηθούν για ένταξή τους σε κάποιο χρηματοδοτικό μέσο είτε ακόμη και να ανατραπούν για να γίνει επαναδιαβούλευσή τους. Ολες οι νέες διοικήσεις θεωρούν πως μπορούν σε σύντομο διάστημα να ολοκληρώσουν την ενημέρωση και τα... διαδικαστικά και να περάσουν σε έργο. Ωστόσο, οι εκκρεμότητες δεν είναι λίγες και τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά. Περαιτέρω καθυστέρηση μάλιστα είναι πιθανό να οδηγήσει στις... καλένδες έργα που έχουν εξαγγελθεί και μέχρι σήμερα παραμένουν μόνο σχέδια επί χάρτου ή έργα που είναι σε εξέλιξη και πρέπει να ολοκληρωθούν.
Προαστιακός
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του προαστιακού σιδηροδρόμου της Θεσσαλονίκης. Οι προαστιακές συνδέσεις μετά τις απίστευτα μεγάλες καθυστερήσεις έχουν παραμείνει σε επίπεδο μελέτης και δεν έχει προχωρήσει ακόμη τίποτα. Με την παρούσα οικονομική κατάσταση του ΟΣΕ κανείς δεν μπορεί να βεβαιώσει εάν και πότε θα επανεξεταστούν οι συνδέσεις με Σίνδο (ΑΤΕΙ, ΒΙΠΕ), Αμφίπολη, Γιαννιτσά, Χαλκιδική, αεροδρόμιο κ.λπ.
Το κρίσιμο ζήτημα είναι τα κονδύλια που απαιτούνται για την προώθηση αυτών των συνδέσεων, καθώς το δημόσιο χρήμα έτσι κι αλλιώς είναι δυσεύρετο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επικοινωνία

Αναγνώριση Γενοκτονίας

Αναγνώριση Γενοκτονίας
βοηθήστε με την ψήφο σας

photos

επισκέπτες

free counters

on line

Live Traffic Feed

Αναγνώστες