Σύνδεσμοι
recent posts
καιρός
Ετικέτες
23.5.10
Με ρυθμούς χελώνας τα έργα υποδομής
12:30 μ.μ. |
Αναρτήθηκε από
Μετρό Θεσσαλονίκης |
Επεξεργασία ανάρτησης
Αγγελιοφόρος, 23/05/2010
ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΑΣΙΟΥΛΑ
Ζητήματα σημαντικών έργων πρέπει να επανεξεταστούν από τις νέες διοικήσεις και είτε να προωθηθούν για ένταξή τους σε κάποιο χρηματοδοτικό μέσο είτε ακόμη και να ανατραπούν για να γίνει επαναδιαβούλευσή τους. Ολες οι νέες διοικήσεις θεωρούν πως μπορούν σε σύντομο διάστημα να ολοκληρώσουν την ενημέρωση και τα... διαδικαστικά και να περάσουν σε έργο. Ωστόσο, οι εκκρεμότητες δεν είναι λίγες και τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά. Περαιτέρω καθυστέρηση μάλιστα είναι πιθανό να οδηγήσει στις... καλένδες έργα που έχουν εξαγγελθεί και μέχρι σήμερα παραμένουν μόνο σχέδια επί χάρτου ή έργα που είναι σε εξέλιξη και πρέπει να ολοκληρωθούν.
Το κρίσιμο ζήτημα είναι τα κονδύλια που απαιτούνται για την προώθηση αυτών των συνδέσεων, καθώς το δημόσιο χρήμα έτσι κι αλλιώς είναι δυσεύρετο.
ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΑΣΙΟΥΛΑ
Σε αγώνα δρόμου πρέπει να αποδυθούν οι νέες διοικήσεις των εποπτευόμενων φορέων από τα υπουργεία στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να καλύψουν το χαμένο έδαφος από την πολύμηνη καθυστέρηση στον ορισμό τους. Φορείς, όπως η Εγνατία οδός, το μετρό Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Ρυθμιστικού, το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και ο ΟΣΕ απέκτησαν διοικήσεις τους τελευταίους μήνες, με αποτέλεσμα μια σειρά από υποδομές ακόμη και δρομολογημένες να μείνουν πίσω...
Ζητήματα σημαντικών έργων πρέπει να επανεξεταστούν από τις νέες διοικήσεις και είτε να προωθηθούν για ένταξή τους σε κάποιο χρηματοδοτικό μέσο είτε ακόμη και να ανατραπούν για να γίνει επαναδιαβούλευσή τους. Ολες οι νέες διοικήσεις θεωρούν πως μπορούν σε σύντομο διάστημα να ολοκληρώσουν την ενημέρωση και τα... διαδικαστικά και να περάσουν σε έργο. Ωστόσο, οι εκκρεμότητες δεν είναι λίγες και τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά. Περαιτέρω καθυστέρηση μάλιστα είναι πιθανό να οδηγήσει στις... καλένδες έργα που έχουν εξαγγελθεί και μέχρι σήμερα παραμένουν μόνο σχέδια επί χάρτου ή έργα που είναι σε εξέλιξη και πρέπει να ολοκληρωθούν.
Προαστιακός
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του προαστιακού σιδηροδρόμου της Θεσσαλονίκης. Οι προαστιακές συνδέσεις μετά τις απίστευτα μεγάλες καθυστερήσεις έχουν παραμείνει σε επίπεδο μελέτης και δεν έχει προχωρήσει ακόμη τίποτα. Με την παρούσα οικονομική κατάσταση του ΟΣΕ κανείς δεν μπορεί να βεβαιώσει εάν και πότε θα επανεξεταστούν οι συνδέσεις με Σίνδο (ΑΤΕΙ, ΒΙΠΕ), Αμφίπολη, Γιαννιτσά, Χαλκιδική, αεροδρόμιο κ.λπ.Το κρίσιμο ζήτημα είναι τα κονδύλια που απαιτούνται για την προώθηση αυτών των συνδέσεων, καθώς το δημόσιο χρήμα έτσι κι αλλιώς είναι δυσεύρετο.
Ετικέτες
news
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου