blog translate

Job Listings

recent posts

καιρός

Il leone di Amfipoli - The lion of Amfipolis
11.5.11

Γιάννης Μαγκριώτης: Επιτόπιες επισκέψεις στα έργα

serreslife, 11/05/2011
Επιτόπιες επισκέψεις στα έργα των Σερρών του Υφυπουργού Μεταφορών Γ. Μαγκριώτη.
Τα οδικά έργα στο… μικροσκόπιο...


Επιτόπιες επισκέψεις και ελέγχους, στα οδικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, έκανε χθες ο Υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος βρέθηκε στις Σέρρες. Ο πρώτος σταθμός του Υφυπουργού ήταν η Αμφίπολη, όπου και ενημερώθηκε για την πορεία του οδικού άξονα Αμφίπολης- Μεσορράχης. Είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 30% με 40% του φυσικού του αντικειμένου, με τον κ. Γιάννη Μαγκριώτη να μένει ικανοποιημένος από την πορεία του.

Στις Σέρρες βρέθηκε χθες ο Υφυπουργός Μεταφορών Γ. Μαγκριώτης

Ενημερώθηκε για την πορεία των οδικών έργων

Για την πορεία των εργασιών σε οδικούς άξονες του νομού Σερρών, ενημερώθηκε ο Υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης, κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσκεψής του στις Σέρρες και μάλιστα θέλησε να σχηματίσει ο ίδιος άποψη, με επιτόπιες επισκέψεις.
Ο ίδιος σε γενικές γραμμές εμφανίσθηκε ικανοποιημένος από την πορεία των εργασιών, ωστόσο παραδέχθηκε πως ο νομός Σερρών υστερεί γενικότερα σε υποδομές.
Σε τέσσερις ενότητες έργων εστίασε το ενδιαφέρον του ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης.


Οδικός άξονας Αμφίπολης- Μεσορράχης
Ο πρώτος σταθμός του Υφυπουργού ήταν η Αμφίπολη, όπου και ενημερώθηκε για την πορεία του οδικού άξονα Αμφίπολης- Μεσορράχης. Ένα έργο προϋπολογισμού 38 εκατομμυρίων, το οποίο είναι ενταγμένο και χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ. Είναι κατασκευασμένο σε ποσοστό 30% με 40% του φυσικού του αντικειμένου, με τον κ. Γιάννη Μαγκριώτη να μένει ικανοποιημένος από την πορεία του.
«Το έργο προχωρά πολύ καλά. Όταν υπάρχει καλή προετοιμασία από μια κυβέρνηση, από μια Περιφέρεια, όπως ήταν ο κ. Τσιώτας τα προηγούμενα χρόνια, τότε και η επόμενη Περιφέρεια, η επόμενη κυβέρνηση, μπορούν να πατήσουν σταθερά, να προχωρήσουν και να κάνουν ακόμη καλύτερα πράγματα,» επεσήμανε ο Υφυπουργός Μεταφορών, ο οποίος εξέφρασε την πεποίθηση- η οποία βασίζεται και στη δέσμευση των κατασκευαστών- πως το έργο θα ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2012, που είναι και ο συμβατικός του χρόνος.
Ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης χαρακτήρισε το έργο πολύ σημαντικό και όσον αφορά την οδική ασφάλεια, αλλά και την ανάπτυξη, επισημαίνοντας ταυτόχρονα την περιβαλλοντική, αλλά και αρχαιολογική σημασία του, καθώς στον προϋπολογισμό του έργου συμπεριλαμβάνονται και 600.000 €, με τα οποία θα χρηματοδοτηθούν αρχαιολογικές ανασκαφές.

Κάθετος άξονας Θεσσαλονίκης- Προμαχώνα
Κι αν ο κ. Μαγκριώτης «έπλεξε» το εγκώμιο της πρώην κυβέρνησης για το έργο Αμφίπολης- Μεσορράχης, το ίδιο δεν συνέβη κι όταν αναφέρθηκε στο έργο του κάθετου άξονα της Εγνατίας Θεσσαλονίκης- Προμαχώνα. Συνολικά το έργο είναι 96 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 65 έχουν δοθεί προς χρήση, ενώ κάποια σημεία του «τελμάτωσαν». Προτεραιότητα του Υπουργείου είναι να συνεχίσουν, ενώ ο κ. Μαγκριώτης ήταν ιδιαίτερα αυστηρός απέναντι στην προηγούμενη κυβέρνηση, αλλά και στην προηγούμενη διοίκηση της Εγνατίας Α.Ε. λέγοντας:
«Στην προκειμένη περίπτωση είχαμε κακή διοίκηση, κακό σχεδιασμό του έργου, κακή συμπεριφορά των κατασκευαστών».
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Μεταφορών για ορισμένες εργολαβίες δόθηκαν λύσεις, όπως για παράδειγμα για τον κόμβο και τη γέφυρα του Λαχανά, που- αν και με μεγάλη καθυστέρηση- θα ολοκληρωθούν μέχρι το καλοκαίρι.
Αν τον επόμενο μήνα δεν ολοκληρωθεί το τμήμα Κάτω Αμπέλας- Πετριτσίου, τότε θα ενταχθεί σε μία εργολαβία «σκούπα», όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών, που ετοιμάζεται για το τμήμα Στρυμονικού- Χριστός, μετά και την οριστική έκπτωση του εργολάβου. Η συγκεκριμένη εργολαβία θα αγγίξει τα 120 εκατομμύρια ευρώ, δηλαδή 40 εκατομμύρια επιπλέον του αρχικού προϋπολογισμού, αλλά θα ενσωματωθούν και τμήματα που έμειναν από άλλες εργολαβίες, καθώς και ορισμένοι άλλοι οδικοί άξονες στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο.

Οδικός άξονας 61
Η τρίτη ενότητα έργων στην οποία αναφέρθηκε ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης, αφορούσε στον οδικό άξονα 61, τονίζοντας πως το πρώτο που επετεύχθη ήταν η επανένταξή του στα Ευρωπαϊκά δίκτυα, καθώς- όπως είπε- με υπαιτιότητα της προηγούμενης κυβέρνησης, είχε μπει στο περιθώριο.
Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει η δυνατότητα χρηματοδότησής του, από την επόμενη προγραμματική περίοδο, από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ορίζοντας κατασκευής του είναι η δεκαετία και το συνολικό κόστος του προϋπολογίζεται στα 500 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αναφέρεται και στους τρεις νομούς Σερρών, Δράμας και Καβάλας.
«Είναι ένα έργο ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Αυτό που κάναμε εμείς ήταν να «τρέξουμε» τις μελέτες, με προτεραιότητα στον περιφερειακό της πόλης των Σερρών, αλλά και στο τμήμα Δράμας- Καβάλας. Μέσα στην πενταετία, θέλουμε να ολοκληρωθούν αυτά τα δύο κομμάτια,» δήλωσε ο κ. Γιάννης Μαγκριώτης.
Όσον αφορά τον περιφερειακό της πόλης των Σερρών, ο προϋπολογισμός του είναι 100 εκατομμύρια ευρώ και θα ενταχθεί στο μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό πρόγραμμα 2012-2015, που τώρα διαμορφώνεται και που τις επόμενες εβδομάδες θα πάει προς ψήφιση στη Βουλή. Εντός των ορίων του νομού Σερρών, για τον οδικό άξονα 61 θα απαιτηθούν συνολικά 300 εκατομμύρια ευρώ.

Τμήμα Πετρίτσι- Κιλκίς
Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, είναι το οδικό κομμάτι Πετριτσίου- Κιλκίς, οι πόροι για την εκπόνηση της μελέτης είναι διασφαλισμένοι, προϋπολογισμού 2 εκατομμυρίων ευρώ.
«Τα τελευταία χρόνια, το κομμάτι αυτό έχει γίνει πολύ επικίνδυνο και τα προβλήματα είναι πολύ μεγάλα. Με την ολοκλήρωση της μελέτης θα προσπαθήσουμε να εξασφαλίσουμε τη χρηματοδότησή του,» επεσήμανε ο Υφυπουργός Μεταφορών, Υποδομών & Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης.
Ζωή Χειμωνίδου

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επικοινωνία

Αναγνώριση Γενοκτονίας

Αναγνώριση Γενοκτονίας
βοηθήστε με την ψήφο σας

photos

επισκέπτες

free counters

on line

Live Traffic Feed

Αναγνώστες

Serres Blogs