blog translate

Job Listings

recent posts

καιρός

Il leone di Amfipoli - The lion of Amfipolis
21.10.10

Π. Πετρίδης : ''Θα είμαι πάντα παρών στα δημοτικά πράγματα''

serreslife, 21/10/2010

''Θα είμαι πάντα παρών στα δημοτικά πράγματα. Ο παρεμβατικός μου ρόλος σε αυτά, ζητώ να θεωρείται δεδομένος''. Με τις παραπάνω φράσεις απευθύνεται τους δημότες της περιοχής του,
αλλά και στους υποψηφίους Δημάρχους για το νέο, διευρυμένο δήμο ο Δήμαρχος Αμφίπολης Πέτρος Πετρίδης...
Με ανοιχτή επιστολή του εξηγηθεί τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από την εκλογική κούρσα και δεν θα συμμετέχει στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου, τονίζοντας παράλληλα τον παρεμβατικό ρόλο που επιθυμεί να έχει σε ό,τι αφορά το τοπικό πολιτικό σκηνικό της περιοχής του. Αναλυτικά το πλήρες κείμενο της επιστολής του έχει ως εξής:

''Πριν από 12 χρόνια περίπου ξεκίνησα μια όμορφη διαδρομή στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Πρώτα ως μέλος της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου και μετά επί δυο συνεχόμενες τετραετίες ως Δήμαρχος της Αμφίπολης.Όλα αυτά τα χρόνια θεώρησα πως η υπηρέτηση του συλλογικού συμφέροντος είναι πάνω από όλα. Θεώρησα πως η ανάληψη θέσεων ευθύνης δεν είναι αυτοσκοπός αλλά αντίληψη για την ατομική ευθύνη.Συσσώρευσα γνώση και εμπειρίες, λειτουργώντας πάνω και πέρα από διαχωριστικές γραμμές και αγκυλώσεις.Θεώρησα και θεωρώ την μεταρρύθμιση του Καλλικράτη ως μια μεγάλη ανατροπή. Ανατροπή του συγκεντρωτικού κράτους προς όφελος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Μια μεταρρύθμιση της οποίας οι απαιτήσεις είναι μεγάλες και σημαντικές για την καθημερινότητα του πολίτη, την ανάπτυξη και κατά συνέπεια την ίδια την προοπτική της περιοχής μας, η οποία δοκιμάζεται σκληρά.Σε αυτές τις συνθήκες, λοιπόν, δεν μπορεί απλά να θέλεις να προσφέρεις. Πρέπει και να μπορείς. Θεώρησα λοιπόν ότι θα μπορούσα με επιτυχία να ανταποκριθώ στις νέες απαιτήσεις. Συζήτησα με δεκάδες ανθρώπους. Προσπάθησα να υφάνω εκείνη την κόκκινη κλωστή που θα μας ενώσει όλους σε μια νέα συλλογικότητα. Και η οποία δεν είναι άλλη από την αγωνία για το αύριο, την λειτουργία του νέου μεγάλου Δήμου Αμφίπολης, την πρωτοβουλία, τις καινοτομίες.Φάνηκε όμως πως αυτό που επικράτησε δεν ήταν άλλο από τον ευτελισμό της συμμετοχής στα κοινά. Σε αυτό το περιβάλλον η διαφορετική πρόταση, η αυτονόητη πρόταση, δεν υιοθετήθηκε.Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συμπολίτες μου οι οποίοι δήλωσαν παρόντες στη μάχη για προκοπή, πρόοδο και ευημερία.Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου στο Δήμο Αμφίπολης. Αυτούς που παρέμειναν στην κοινή προσπάθεια μέχρι το τέλος, αλλά και αυτούς που επέλεξαν να μεταπηδήσουν σε άλλες πρωτοβουλίες. Τους ευχαριστώ για τη συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια.Θα είμαι πάντα παρών στα δημοτικά πράγματα. Ο παρεμβατικός μου ρόλος σε αυτά, ζητώ να θεωρείται δεδομένος.Εύχομαι στους υποψηφίους Δημάρχους καλή επιτυχία. Σε αυτό που θα επικρατήσει, δηλώνω εκ των προτέρων, ότι θα είμαι δίπλα του με όλες μου τις δυνάμεις, εφόσον μου το ζητήσει. Η εμπειρία των δώδεκα χρόνων, όποια και εάν είναι αυτή, θα είναι στη διάθεσή του.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.''

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επικοινωνία

Αναγνώριση Γενοκτονίας

Αναγνώριση Γενοκτονίας
βοηθήστε με την ψήφο σας

photos

επισκέπτες

free counters

on line

Live Traffic Feed

Αναγνώστες

Serres Blogs